+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Alpský hotel Bewertungen

Hotelbewertung

92%
Perfekt

von 219 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    97%
  • Sauberkeit

    95%
  • Ausstattung

    92%
  • Komfort

    86%
  • Preis-Leistungverhältnis

    91%
Bewertungen anzeigen von:
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Petra Adebayo

Einzelreisender, 18.7.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
20 %
  • Pristup SPA cz, pobyt zaplacen, bohužel dcera onemocněla neštovicema den před nástupem, nikoho nezajímá, že se takové situace mohou stát, potvrzení od lékaře mohlo být předloženo, takže jsme lehčí o 5 tisíc. Chtěli jsme jiný jakýkoliv termín, nikdo se s námi nechtěl na SPA cz bavit. Takže služeb SPA cz nikdy více nevyužije a nikomu nedoporucim.

Persönlich
2
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
2
Komfort
2
Wert/Geld
2

Blanka

Gruppe von Freunden, 23.8.2019

Jicin Česká republika

  • Gesamtbewertung
24 %
  • Solidni cisnik.

  • Nemozny recepcni, same zmatky, studena wirpulka, spina a zastarale vybaveni ve welnes, zcela nefunkcni infra sauna, plisen a zapach.

Persönlich
2
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
2
Komfort
2
Wert/Geld
4

Anonym

Einzelreisender, 5.7.2022

Čeština

  • Gesamtbewertung
27 %
  • Hotel má své lepší časy zasebou. Za ty penize nic moc.

Persönlich
0
Dienstleistungen
0
Sauberkeit
4
Komfort
2
Wert/Geld
2

Jana

Einzelreisender, 13.11.2016

Česká republika

  • Gesamtbewertung
60 %
  • Objednala jsem dva samostatné dvoulůžkové pokoje. Recepční se nás při příjezdu zeptala, jestli nám nebude vadit společné sociální zařízení. S tím jsme souhlasili a zaplatili pobyt. Po příchodu na "pokoje" nás ale čekalo nemilé překvapení. Pokoj měl pouze jeden vchod, tzn. z chodby jsme vstoupili do prvního pokoje, následovalo sociální zařízení a za ním byl druhý pokoj. Takže známí, kteří s námi jeli na welness pobyt museli vždy přes náš pokoj, aby se dostali ven. Recepční nám po dohodě s manažerkou hotelu nabídla druhý hotel, ale tam již nebyla whirpoolka, museli bychom dojíždět do původního hotelu nebo slevu 15 %, což je směšné. Požadovali jsme vrácení celé částky za pobyt. Hlavně mě rozčílilo, že při příjezdu nás nebyl nikdy schopný o této skutečnosti informovat. Přijeli jsme si užít pobyt se vším všudy a ne aby jsme se dělili v podstatě o jeden pokoj s někým jiným. Proto nejsme spokojení se službami hotelu. Podařilo se nám najít mnohem lepší hotel, s o 250 % lepšími službami. Určitě si pobyt do Alpského hotelu již nikdy neobjednám.

Persönlich
4
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
6

David Urban

Einzelreisender, 2.9.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
64 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 23.2.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
68 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 5.2.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
68 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 8.1.2017

Polski

  • Gesamtbewertung
68 %
  • Dobra lokalizacja niedaleko stoku św. Petr.

  • Nie ma powodu do narzekania. Obsługa recepcji mogłaby być trochę sympatyczniejsza.

Persönlich
6
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 6.8.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
68 %
  • malé porce, nefungovala vířivka která rozhodla o výběru Vašeho hotelu

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 24.10.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
72 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
6

Pavel Koběrský

Älteres Paar, 22.8.2022

Jihomoravský kraj

  • Gesamtbewertung
72 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 17.7.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
72 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
6

Martina Králová

Älteres Paar, 18.4.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
72 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 23.8.2021

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
72 %
  • Personál byl příjemný, čistota v pohodě ale jídlo nic moc snídaně když přijdete později tak už nic není a personal nedoplnuje a večeře nic moc žádný velký výběr

  • Personál byl příjemný

  • Jídlo nic moc žádný výběr

Persönlich
10
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
6

Ivana

Familie mit älteren Kindern, 8.8.2021

Česká republika

  • Gesamtbewertung
72 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
6

Kateřina Hampalová

Älteres Paar, 11.9.2023

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
76 %
  • kràsnà lokalita hotelu s pěknou zahràdkou k posezení a úžasným výhledem a lehàtky, kde si může host relaxovat

  • personál na jedničku, velmi ochotný

  • skřípající podlaha v 2.patře, welness by mel být pro hosty na rezervaci např. 1 hod pro každého hosta nebo pár a s delší otevírací dobou i po večeři. A dbát na výměnu ložního pràdla s ručníky. Nàm nebylo měněno po celou dobu našeho 6-denního pobytu. Na pokojích není součástí vybavení malá lednička.

Persönlich
10
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
8

Karel

Einzelreisender, 7.7.2017

Česká republika

  • Gesamtbewertung
76 %
  • Vstřícnost slečny recepční / Slovensko/.

  • Problém s parkováním, nebylo dostatek parkovacího místa, když byl hotel plný. Velmi nás mrzelo, že jsme po večeři nemohli posedět, dát si lahvičku vína a něco malého k snědku k tomu. Číšník nás důrazně upozornil, že po večeřích restauraci vždy zavírá, protože hosté nejsou zvyklí zdržovat se v restauraci. A že kvůli dvěma lidem nebude dělat výjimku, přestože otevírací doba restaurace je do 22.00 a hotel byl plný. Okamžitě jsme pochopili, že případným naším posezením bychom číšníka naštvali. Škoda, kazí to profesionalitu hotelu.

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
10

Anonym

Einzelreisender, 5.10.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
76 %
  • V hotelu se nám líbila restaurace.Výborné jídlo.Profesionální milý personál.

  • V hotelu se nám nelíbila vrzající podlaha ,postele,dveře.Dětský koutek by mohl být udržovanější.

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
6
Alpský hotel hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den, pane Karásku. Jsem rádi, že se Vám pobyt u nás líbil. Děkujeme za reakci. Určitě se zaměříme na nedostatky a až přijedete příště, bude vše napraveno.

S pozdravem, Gabriela Suchánková - sales manager

Tomáš

Einzelreisender, 17.8.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
80 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

Hana Mazochová

Einzelreisender, 1.5.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
80 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8